Interiér knihovny – dodání regálového systému

Veřejná zakázka na dodávky

Stav zakázky: v realizaci

Výzva k podání nabídky

Termín pro podání nabídky: do 27.02.2025 do 13:00 hodin na podatelnu Městského úřadu v Týnci nad Sázavou

Výzva k podání nabídky „Interiér knihovny – dodání regálového systému“ [PDF 797.48 kB] [PDF 815 kB]

Zadávací podmínky [ZIP 2.58 MB]

Nabídky a vyhodnocení zakázky

Zpráva zadavatele o posouzení a hodnocení nabídek [PDF 704.1 kB]

Oznámení zadavatele o přidělení veřejné zakázky [PDF 406.04 kB]

Jako nejvýhodnější byla vybrána nabídka firmy DIRP, s. r. o., se sídlem: Cel 40/107, 602 00 Brno, IČ: 49974955.

Průběh zakázky

Kupní smlouva byla uzavřena dle výsledků výběrového řízení.

Cena díla bez DPH je 143 200,00 Kč.

Kupní smlouva [PDF 344.56 kB]